Doris<3 och släkten...



fredag


Denna vackra tös fick mig att smälta, hon är redan bortlovad till min son så det är inte ens lönt att försöka. ;)
Min fina Emily kom och besökte oss på eken. Klart hon fick latte och muffins.
Å vad jag hade saknat min brunbjörn... Och äntligen fick man träffa denna lilla prinsessa <3<3

   


lördag

blev hämtade av folket från emmaljunga ;) åkte vidare till röke...
min vackra unge var på gott humör :)
maten var nästan färdig när vi kom
Och efter mat och fika gick alla kvinnor ut på en promenad...

  


När vi kom tillbaka hade männen lite smått börjat med maten...

   



på kvällen när dom minsta somnat spela vi spel....

 
  

söndag

Vaknade 8.20 av frallor och kaffe doft från köket... Gjorde vid oss lite och kom ut till en "hotell frukost buffe"
Moster Camilla hade dukat fram allt man kan tänka sig...
Vi åt i hop och kolla på slalom innan folk en efter en började ge sig av.

jag och rami kom hem och gick ner till Ica.
hem igen och åt middag... rami lilla hjärtat ville gå till lekplatsen så det gjorde vi...

 

 så klart han vi bara din innan rami var tvungen att kissa... haha



måndag

idag har jag börja jag dagen med att slänga in 2 maskiner tvätt och gick  en promenad, sen hem och gjorde kaffe...
ner i tvätt stugan igen och sedan sprang tiden iväg.

Nu ska jag ner och hämta den sista tvätten dammsuga med musik och torka golven... vika all tvätt och sedan göra mina piroger och bröd.

Har oxå en hel kyckling halv färdig till kvällen.
Kunde inte ta i den så jag fick ha diskhanskarna på mig,
Fy vad äcklig den var... haha

så avslutar jag dagens blogg med lite egobilder;)





Har ni haft en bra helg??


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, var kycklingen så äcklig ;) du e så söt syster :) puss

2009-03-04 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0