Advance Patrol

i dag är det redan fredag igen... veckorna bara springer iväg.
har varit och lämnat lilleman hos sin pappa.
jag och tito sitter och lyssnar på musik.

advance patrol är nog fan den bästa grupp som finns, jag lyssnar på allt men har aldrig älskat bara en speciell grupp.
men när jag vänta rami lyssna jag på...
: jag får spel...
: estopidos
: vi minns dig nu

ja i alla fall när rami föddes och dom få gånger han skrek satte jag igång Ap och han blev lugn.
klart den musiken som hördes i magen...

   

tänkte på när sassa och jag stod och trängdes för att se dom sjunga... vi tog kort och köpte cdn när konserten var slut.
sen var vi mycket trevliga mot en vakt så vi fick kissa inne på resturang toan i stället för bajamajan hahahha



igår hade jag besök av batman och spindelmannen... jo jag lovar... jag har bildbevis.
varsågod



johanna och fina ted kom på besök, och barnen lekte så fint där ute, vi mammaor drack kaffe vid bänken som äntligen kommit fram efter den kalla vintern...

 Johanna var och klippte sig så fint <3 

  barnen lekte krigare och slogs som vanligt, vi mammor fick säga måste ni slåss så gör set med händerna och inte med pinnar och leksaker haha


boys will be boys ;)

nu ska jag fortsätta kvällen...
ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men de finns dagmammor som jobbar så ....

det e en dagmamma jag har bara .. men ja lämnar ej nätter helger o kvällar för behöver ej .. men de finns om ja skulle behöva

2009-03-07 @ 08:04:32
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0