Tänkvärt!

Skit och fan... Det värsta tänkbara har inträffat... "Nana, the coffe drinking skipBo playing lady" kan inte dricka kaffe!!
 vad ska jag ta mig till??? Min kropp skriker efter den underbara rykande varma koppen som vilar så fint i handen när den andra håller en brinnande pinnen i andra :S Nu kan jue detta ses som "en piss i mississippi" för vissa men inte för mig!! The coffe is my best friend.
Men det brinner en eld i magen när kaffet landar :S  2veckor utan kaffe och tabletter mot magkatär sen får jag nog nöja mig med en eller två koppar om dagen-

Jaja nog med mitt gnäll, jag har själv satt mig i denna sits!! haha



Okej, den personen som sitter så djupt rotad i mitt hjärta har ändrat sig igen, vi prata läänge i dag om vad han sagt och vad vi ska göra... Och jag vet inte... Lätt att vara stark på ytan... Men fan vad mitt hjärta slår för denna man.
Prata med Sassa i dag, sa att vi träffats och hon sa gör som du vill det är ditt liv!
Jag vet inte, tror inte att jag är redo att ge upp hoppen om denna man än! Eller jag vet inte?!





Vilka problem man har haha... Sitter nu i soffan och kollar på "på smällen" Denna underbara man som verkligen försöker anpassa sig till vad som ska hända...
Han är så rolig...
Hon är med så sjukt söt, fan om man kunde se ut så...

  Kolla på denna film!!

Är dock nöjd med håret:D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det problem, gumman??? Usch, vad jobbigt för dej... Hör av dej om du behöver prata...



Kramiz

2009-01-03 @ 09:18:15
Postat av: Johanna

Tösen! Hoppas att magen din blir bättre snart! Jag vet hur jobbigt det är. Fy! Krams om

2009-01-04 @ 10:56:25
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Jessika

Skiiiitsnyggt! :-D

2009-01-13 @ 08:33:50
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0