Grattis lilla Rami!!

Torsdag 15 januari 2009

Vi vaknade klockn 6, jag och Tito gick upp och gjorde frukost till lilla Rami som sov i sängen :)
Sen gick vi in och sjöng "va e det för en dag?" innan Tito fick springa till bussen...

Lilleman fick sina  paket och sin frukost...

Min vackra 4åring..

    

När Rami öppnat alla paket kolla han på mig och sa ...
-Men mamma var är hulken vantarna??
Haha
Klockan 09.15 kollade jag lite extra på klockan och mindes tillbaka... Exakt fyra år sen kotten låg på min mage för första gången.

Dangen gick snabbt, vi var på banken och satt in pengar och på Ica...
Sen plockade vi i ordning och åt middag.
Oj klockan bara sprang iväg... klockna blev 5 och Tito kom hem...

Dax att fixa det sista innan gästena kommer... Rami ville ha sin skjorta på sig :D Denna unge och han skjortor.

Klockan 6 kom alla gäster... Tito blev lite sen han fixade till sig.
Födelsedagsbarnet öppnade sina paket och blev överlycklig för tv spelet han fick av mormor.
Tito kom ner och hälsade,
Vi med hyfs i kroppen satt oss ner och fika i alla fall...


    

Det var en relativt trevlig kväll :) Rami blev glad för sina paket :D:D



Fredag 16/1 jobba hela dagen åt middag i hop på kvällen och sen somna vi gott efter mys...



Lördag 17/1

Idag vanade Rami rätt tidigt jag och han gick in i storarummet och han spela tv spel medans jag gjorde frukost till han.
Sen la jag min under täcket och kolla på när lilleman spela :)
Mannen min vaknade och kom och la sig brevid mig i soffan, sen gick han in och la sig i sängen igen medans jag gjorde brunch till oss haha...
Rami fick omelett och macka (hans lunch klockan var redan 12)
Gick in och  skulle säga till mannen att det var frukost när sängen var tom?!
Då satt han och spela tv spel och kolla knappt på mig när han svara vänta jag ska bara spela färdigt haha.

Massa att göra i dag med... Gästerna kom klockan 5 för att fira Rami.
Fler paket att öppna hihi

Sen satt vi oss och åt middag i hop, spagetti och köttfärssås, Rami fick välja maten så klart...

   

Vi åt och sedan sattes kaffet på :)
Alla var mätta och glada... Rami fick visa när han spela tv spel...
Tito berätta om Iraq...
   



En jätte trevlig kväll :) Rami var helt slut när gästerna åkte hem...

Kommentarer
Postat av: Anna

Angelica, Knappt stavas knaPPt inte knaBBt... Goofy... puss på´nosen

2009-01-18 @ 03:07:42
URL: http://busibaken.blogg.se/
Postat av: Jessika

Vilken fin tårta! <3

2009-01-18 @ 14:59:26
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0