god kväll!!

vilken vecka... och blogg sugen har jag inte varit :) har haft massa att göra...
Mina pojkar har varit underbara.

i måndags kom emily på besök fick känna på den fina magen. rami fick oxå känna... han undra klart när den lilla prinsessan skulle komma ut haha.



jag och emily spela skip bo och drack latte :)
sen åkte vi en runda i vår fina bil :D vi åkte in till stan och hämta tito från jobbet.
sen kolla vi på fina tattos till våran vän!! ;)

tisdag var det dax för bilen att besiktigas... lite småfel men tito ska fixa det på fredag :) kanon.
rami satt så fint och pussla medans jag laga mat...
den stora pojken pula med sin bil haha







idag har jag jobbat, är sjukt trött har bakat bullar till ramis kalas, för i morgon kommer det gäster och firar min 4åring <3
nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tvn en stund innan jag somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0