Flickor på besök och "praoelev"!

Kolla in vilken vacker soluppgång vi hade i vittsjö i dag...





I dag fick jag besök av mina fina flickor... Vi diskutera massa massa hemlisar hihih
Dom två gravida såg underbara ut som vanligt... Fina flickor!!
Vi drack kaffe och spela skipBo efter planering...



När vi var färdiga bar det av till flyvägen, där Helene väntade...
Hämtade barnen på dagis och sendan vidare till markaryd.
Fixade med bilen, byta däck på den vackra rödablixten haha

 

Hem snabbt och åt innan jag och Rami gick mot jobbet... Rami trippade brevid mig med snabba steg :)
Väl på jobbet ville han också ha jobbar kläder så jag fick ragga upp ngt han kunde ha... Han blev så fin eller hur ?!



Han hade sökare och nyckelband, han hade namnskyllt och var världens stoltaste :D

   

Sen gick vi hem och Rami fick borsta tänderna och sen somna han...
Jag och Tito kolla på tv och prata om fjädersäten haha...

jobb i morgon 7-15.30

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ni är så fina! <3

2009-01-20 @ 07:24:41
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan! Fin bild på Ems och Erica!!

2009-01-20 @ 17:34:42
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0