fina vänner och en lugn helg!

Go kväller!!

Lördag i dag och dagen har gått till att sova ut och flytta in dom nya sofforna!
Det blev så fint i lägenheten :)
Sen åt jag och mannen min middag i hop i soffan <3

   

Igår fick jag besök av fina vänner... Rami och Ted lekte och bråka som syskon.
Vi mammor spela skipbo och drack kaffe :)






MIna fina flickor ni betyder så mycket.!
Vi flickor satt där inne medans bilarna stod fint på parkeringen haha



Nej nu ska jag  kolla på en bra film och mysa med min man!!!



Kommentarer
Postat av: alexandra

fint det blev! :)

2009-01-10 @ 19:41:54
Postat av: emily

tack för idag snäckan. Så skönt att komma ut och umgås lite. Och så fint du har fått det i ditt vardagsrum=)=)

Kraam

2009-01-12 @ 18:13:27
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0