blogga!!

God kväll i stugorna...
Ibland får jag bara sånt blogg stopp, pallar inte med det... Men nu är jag nog på g igen.

Det är bra här hemma i alla fall... Rami har kommit in i den berömda 4års trotsen AAAAAAAAAA blir så trött...
Har haft en jävla vecka med bråk mellan lillemannen i mitt liv.
Allt känns bara så menningslöst, och man ser inte ngt ljus i den mörka tunnlen...

Har till och med ringt till dagis fröken Eva-lill och bett om råd... Min värsta mardrömm är jue att bli som min pappa.
Hon kommer med tipps och råd hur man ska hantera trotsen med men lillman. Som hon sa.. Det gäller att vara rak och bestämd för Rami pratar ner mig annars.

Han har blandat blod, mitt envisa att kunna allt själv och det arabiska tempramentet haha.

Det känns mörkt ibland...

Har börjat kolla på The Sopranos (by the way the best fucking show ever)

Är hemma hos syrran i dag ska spela monopol och prata om livet hahaa;P
Sen ska jag hem till mitt hem och kolla på mitt program och somna skitsent och vakna sent och njuta av min ledighet.
:D
I morgon kväll ska jag jobba...
Nej nu ska jag fortsätta kvällen hos syster yster, har saknat dig, det är precis vad jag behövde LOVE YOU <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0