Blogg stopp!!

Haha japps nu ska jag börja igen... Har inte haft någon lust till att blogga för det har hänt så mycket men nu så nu känns det som det är dax igen!

Om 6 dagar fyller mitt lilla troll 4 år känns som igår som man var på väg hem från BB med detta lilla knyte...
    

      




15 januari 09.15 var det 4år sen du föddes min underbara unge 52 lång och 3475gram helt perfekt!!


Oj vilken vecka... snö snö snö det slutar aldrig snö här :S Vi håller på med hemligheter här på eken hihi spännande...
Vad paffa alla kommer bli!!!

Vi har varit ute massa denna vecka och busat i snön nästan varje dag...

         

jag och thaer  var på aktion och prylmarknad i lördags... rami var hemma hos morfar och hade bus... han tycker det är så kul att  åka hem till morfar... Thaer och pappa stod och prata en stund innan vi hoppa på tåget som tog oss till malmö...

                      väntar på tåget!
på bussen på väg till stan...

efter gick vi och åt på resturang... underbart


I dag ska rami till sin pappa och jag och thaer ska fortsätta med hemligheterna hahahah
det kommer bli en bra helg!


Kommentarer
Postat av: agneta

ha en bra helg!!!!kramiz

2009-01-09 @ 19:19:15
URL: http://kaxig40.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0