Arbetslös? nej inte det!

Ja inte fan vet jag vad jag är, jag har jobbat 2 dagar denna vecka och har 2 dagar kvar innan arbetsveckan är slut...
Idag jobba Johanna på trean, och som vanligt hittar vi på massa skit tösen och jag.. Dock inte bara skit utan massa bra med ;)



Prata med anna med bad henne ta utklippen från hennes jobb med och lämna över till mig...
Min Prinsessa och hennes prins ska fan vinna detta:)




Japp japp, nu är det kväll igen :P jag sitter och lyssnar på EvE- Gwen Stefani/ Rich girl
I dag är jag trött och sleten känner mig lite dyster.

Har slutat röka haha 3e dagen i dag har rökt 3 cigg... Måste köpa plåster!
NANA är duktig... haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0