en rastlös själ!

god dagens!

(jag ska börja med att säga att min älskade son plocket bort D och T på mitt tagenbord och om det fattasbokstäver är det för att man får trycka hårt för att få bokstaven att komma)

massa tankar springer runder i huvet på mig, jag vet inte riktigt vad jag vill längre...
Det känns som om jag ska drunkna, eller som om jag försöker ta mig uppåt men jag kommer aldrig dit.

Jag känner mig kluven.
Man kämpar och kämpar för att nå ett mål som aldrig kommer... iblandkänns allt bara så meningslöst, denna oron jag har i kroppen.

Och dessa tårar som kommer utan anledning speciellt på kvällen när jag ska sova... Då kommer tankarna med, allt som man bara vill glömma.

Jag hade velat sälja allt jag har och börja om på ny kula någon stans där ingen vet vem jag är. Detta är jue självklart inte möjligt, men man kan leka med tanken i alla fall.




Förra veckan...

Min lilleman och jag spenera mycket tid i hop. Vi spela memory och mös i soffan.




    

Jag lever för denna vackra unge! Utan dig hade ingen varit värt något!

I torsdags var vi hemma hos johanna och ted, barnen lekte så fint hela dagen.
Verkligen hela dagen med, dom bada dinosarier och ritade på möbler haha

Jag beställde min tärnklänning...
Jag längtar verkligen efter att få se Herr och Fru Kullberg gifta sig!!

 <3

Idag har jag träffat min fina Sassa, drack kaffe och prata. Är ledsen men jag kan inte säga alla tankar... Jag vet att du ser att det är något och du är den ända som vet ens hälften men jag kan inte prata om detta :(  <3<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0