Söndag!

det har varit en lugn morgon...
jag och lillman har mysat i soffan hela förrmiddagen.



ska ut och gå en runda med amanda,rami och tito snart!! det är så fint väder!

I morgon har jag att göra..

1. träna i mitt nya gym 
2. lämna rami och gå en runda
3. ringa kommunen 
4. skriva CV och skriva ut
5. ringa skolan och be om mitt nya slutbetyg :) 
6. dammsuga, städa toa


Livet är hårt, jag är så jävla trött på att vara ett offer, nu jävlar har jag samlat på mig lite krafter till att kämpa.
Tack till er som är stöd... Fuck off till alla er som suger musten ur mig, NO MORE!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jätte trevligt idag och ditt nya gym är coolt. haha

2009-02-15 @ 20:01:41
Postat av: emily

BRA! Stå på dig, annars gör andra det! Du är såååå bra, du anar inte. Önskar bara du kunde förstå hur bra du är! Ses förhoppningsvis nästa vecka babe. Nu vill jag visa upp min lilla flicka! hörs! Puss och kram från ems och doris

2009-02-18 @ 19:06:09
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0