Arbets förmedlingen!!



okej som om livet skulle bli lättare som sagt när saker känns lite bättre blir man direkt nerdragen på jorden igen!!
I dag blev jag arbetslös och det var inte min arbetsgivare som berätta nyheten för mig utan johanna...

Johanna ringde och fråga om jag kunde jobba för henne och jag tacka så klart ja. Blir knäpp av att gå hemma, johanna ringde dock sen och sa att dom inte fick ta in några timmisar för det fanns ingen ekonomi för det.
OKEJ?? Tänkte dom meddela oss om det eller bara låta bli att ringa??
Johanna svara att dom satt upp en lapp i personalrummet...
VA? hur ska vi kunna läsa den då? vi kommer inte bli inringda mer jue.

Jävla sätt, det kommer inte finnas några timmisar när dom väl behävs när dom blir behandlade på detta viset.

jag kädde på min unge och åkte in till arbetsförmedlingen i dag för att be om hjälp.
Vad som hellst...
 Rami i sin fina jacka... <3


På stan mötte jag mormor Ulla som erbjöd sig att passa rami medans jag gick dit!

Min handläggare berömde mig för att ha mycket ambition, och kämparglöd. :D
Kändes skönt att höra.
Gick och fika med mormor Ulla och hennes vännina Kerstin, mormor sa att jag blivigt smal :D TACK

Sen fick jag och rami springa till bussen.. Vi bleb hämtade vid Ica och åkte en runda.
Hem och blogga haha
I alla fall, jag ska skriva Cv och skicka runder och skriva att jag ska ringa dom.

Ska dricka mitt kaffe, Rami och Tito spelar tv spel....


i morgon ska jag träffa Johanna och på lördag ska jag, mamma, rami, sassa, nattis gå och fika... VAD MYSIGT jag LÄNGTAR!

    


Kommentarer
Postat av: agneta

Vill bara önska dej en trevlig fikahelg!!!!

Ordnar sej säkert me jobb...

Ring till mitt jobb annars!!!:)

kramiz på dej!!!

2009-02-13 @ 16:42:45
URL: http://kaxig40.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0